Saturday, June 26, 2010

SMK Taman Setiawangsa Sports Day :)

Oh hari ni sukann, setelah ditangguhkan selama 3 bulan, jadi pun hari ni :) Tahun nie rasa tak meriah langsung oh, acara padang harini tk banyak, then mcm ish biasa gila lah sukan tahun nie, bosan gilaa, aku rase mcm skjp je dh habes dh, harituh aku ade update status aku ckp sukan bosan, well ramai yg respon :)


Oh rumah sukan yg menang dh boleh predict sbb same je mcm semalam mase cikgu umum kat sekolah, 


*click image to enlarge*


1st : Wira
2nd : Tiara
3rd : Perdana
4th : Juara -__-
5th : Satria


Congrats , WIRA :)
Well tahun ni down dri tahun lepas, tahun lepas no 2, ergh takpa adat permainan, whoah :) makanan boleh lah banyak jugak yg jual, best jugak ^__^ oh yeah aku kene kawad for perbarisan tadi, erghh, panas tak suka aku, tapi takpe, berbakti for pengawas, pastuh terkejar2 pegi tuka baju for PBSM, lepastuh ade la yg pengsan la nak termuntah lah ape kebende tah lagi :p Aku tolong sajo kayhh ;)


Oh yeah time nak balik tu aku bertemu dgn si dia :) Dia dtg dengan motor dgn kawan dia heee :)