Tuesday, June 8, 2010

Today was AWESOME !


Hari ni best gilakk okayh. Aku, azra, khairina, syafiqa ngan jannah, kitorg ramai2 pergi wangsa walk maen bowling, sumpah mcm lama je doeh tak main bowling :) Mcm ketagih lama tak main, aku pulak tak penah pergi lagi W Walk, Rafiq ah mcm baek jea en nak belanja so aku on ah ^_^ First pergi sekolah dulu, awal gila pukul 8 -.- , siapkan PPDA, aku dh siap so pegi sana mcm melepak je ah, tk wat ape2 pun, pukul 1 baru gerak, dri sekolah ramai2 jln kaki sampai petronas tunggu bas, pastuh sampai jea, ronda w walk tue nk dkt 3 - 4 kali, aku dh merungut en ckp LAPAR ! Last2 pergi kedai Pucuk Dicita ape tah minum jea. Heh heh, kebetulan budak2 laki form 5, geng2 ppda sume baru sampai, dorg terus g bowling, ape lagi, lps minum jea gerak ke bowling, then then main ! haaaa, best gila kotttt, and result dia adalah , dari 7 org yg bermain ,


Tempat Pertama ; Noot aka Khairina (93 m)
Tempat Kedua ; Syafiqa (91 m)
Tempat Ketiga ; Soy aka AKU  :) (87 m)


Hehe, ok la jugak tue. Top 3, heee :D



♥ ♥ ♥ except the green one. HAHA Tu si pyan sesat :p



♥ ♥



♥ ♥